مصاحبه آرشیو خبر ها
ستاره های یووه توقع حضور ثابت در تركیب را دارند!

ستاره های یووه توقع حضور ثابت در تركیب را دارند!

 

فردای روزی كه یوونتوس با تركیبی كهكشانی و نیمكتی مشعشع نخستین دیدارهایش را برگزار كند، در كنار تمام جذابیت‌ها و جلوه‌های پر غرورش یك خطر بالقوه را نیز اطراف خود خواهد دید: اینكه ستاره‌های سرشناس بیانكونری، همگی انتظار حضور ثابت در تركیب را دارند و بعید است نیمكت‌نشینی را زیاد تاب بیاورند. كلاودیا گارسیا روزنامه‌نگار پرتغالی ساكن در میلان، در گفتگو با برنامه La Domenica Sportiva Estate در شبكه تلویزیونی Rai Sport با اشاره به همین موضوع، تحلیل شخصی‌‎اش در مورد سرمربی جدید یووه و حضور فعال این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی را بیان كرده است.

 

 

از الگری تا ساری؛ یوونتوس دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد. برخی می‌روند و عده‌ای دیگر نیز خواهند آمد. آنها كه عزم جدایی كرده‌اند برای تبدیل شدن یووه به قدرت نخست فوتبال ایتالیا زحمت‌های فراوانی كشیده‌اند. یووه چه با ورود بازیكنان عادی و چه با پیوستن كهكشانی‌هایش بسیار قوی‌تر از گذشته خواهد شد. هرچند هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات است و نباید برای تماشای رفت و آمدهای هیجان‌انگیز در تیم عجله كرد.
در كنار كریستیانو رونالدو، آدرین رابیو را یك هافبك با شخصیت و بازیكنی بسیار قوی می‌دانم كه بی‌تردید نفسی تازه به خط میانی یووه خواهد داد. با پیوستن ده‌لیخت؛ مدیریت خط دفاعی بیانكونری با حضور كیه‌لینی، بونوچی، روگانی و حتی دمیرال كاری دشوار اما ناگریز است. در كنار این معادلات خط حمله یووه نیز هنوز قطعی نشده و در صورت كوتاه آمدن یووه و هیگواین، آن منطقه نیز مملو از ستاره‌هایی خواهد شد كه اصلی‌ترین خواست‌شان حضور در زمین و بازی كردن است.
مائوریتسیو ساری در زمان حضورش در چلسی، اندكی كنترل اوضاع رختكن را به خاطر همین مطالبات از دست داد هرچند با هوشمندی توانست با تزریق باوری بزرگ به بازیكنانش، از حاشیه‌ها عبور كند و اوضاع را به نفع اهداف چلسی اصلاح كند. با این حال حضور در یوونتوس مختصاتی دیگر در مسیر حرفه‌ای او خواهد گذاشت. این اولین باری است كه ساری هدایت چنین تیمی را بر عهده می‌گیرد. بسیار كنجكاوم تا ببینم او چگونه یوونتوسی را خواهد ساخت و در كشاكش پستی و بلندی ماه‌های پیش‌رو چه خواهد كرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: